category: Generalna
СВОТ анализа (енгл. SWOT analysis, акроним од енлеских речи: Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats - снаге, слабости, прилике, претње) је техника стратегијског менаџмента путем које се...
Uspeh zavisi od mnogo činilaca, na neke od njih možemo da utičemo a na neke ne, puno puta se tu umeša i sreća. Međutim, jedna od velikih, ako ne i najveća, prednost je poznavanje svojih mogućnosti. Ako znamo koliko možemo i koliko smo spremni i dokle možemo da idemo, imamo prednost ne...
Pojavom televizijskih i internet reklama, reklamiranje je prestalo da bude senzacija već sve više i sve češće dosada. Marketing je zauzeo strategiju guranja tj. forsiranja, nepotrebno je pomenuti da niko ne voli da bude prisiljen i guran na bilo šta. Reklama je neizostavan korak u...
Marketing miks treba da postigne marketing ciljeve ili ciljeve kompanije.Ono predstavlja kombinovanje elemenata marketinga:proizvoda,cene,promocije i distribucije.To znaci da potrosac dobije odgovarajuci proizvod,na pravom mestu,u pravo vreme,uz adekvatnu cenu i odgovarajucu promociju.Osnovni...
Prvu i bitnu fazu u procesu marketinga predstavlja istrazivanje trzista i prikupljanje neophodnih informacija koje su vazne za nase poslovanje.Istraziti znaci doci do dobrih informacija,jer danas se moc zasniva na pravim informacijama.Traganje za informacijama predstavlja sustinu marketing...
svi znamo cime se bavi i sta proucava marketing,koliko je on danas bitan za poslovanje i sta nam ono sve pruza.Medjutim,sam njegov proces je vema slozen i sastoji se od pet osnovnih faza:prvo je istrazivanje,polazi od potreba i zahteva potrosaca,istrazuje sta kupci zele. Na osnovu ovakvih...
Razmatrajuci sve moguce definicije koje smo do sada negde culi,shvatli smo sustinu,da marketing treba da zadovolji potrebe i zahteve potrosaca.Ono na taj nacin predstavlja i umece slusanja i komuniciranja sa potrosacima jer odgovara upravo na one zahteve svojih kupaca.S toga sustina marketing...
hm..kada bi razmatali pojam marketinga,videli bi smo da postoji vise razlicitih shvatanja ovog pojma.Marketing (en: Marketing) tradicionalno predstavlja zbir aktivnosti koje su upotrebljene u cilju usmeravanja tokova proizvoda i usluga od proizvođača prema potrošaču (korisniku, kupcu,...
Ukoliko možete da pročitate ovaj članak, uspešno ste se registrovali na Blog.co.yu i možete početi sa blogovanjem.